New Laptop

Hey all, so last week I was gonna start implementing my new posting schedule... (omg I just sneezed right into my hair when I turned my head, ewwww) Well, that didn't happen because guess what, my dinosaur kinda died. It could theoretically still work, but the port for the charger is broke and is one… Continue reading New Laptop

New Posting Schedule!

Hey guys! I took a small break this past week. It was needed, have you ever been so preoccupied by doing other things you just forget all else? It was like being back at Uni again when I wouldn't remember when the last time I ate or slept was lol. Fun times. Anyway so I've… Continue reading New Posting Schedule!

Books & Comfort

After a week of like the craziest crap with our internet, I'm pretty much all for a discussion post with it's lack of graphics and photos. Also, I did think about this topic quite a bit with my new found...isolation. I love hanging around people, well, my friends, and though I can come off as… Continue reading Books & Comfort

My Kickstarter Project: #DiverseUrShelf

Today I'm dropping the information from my kickstarter here on my blog on hopes of getting the word out about it more. This is really a passion/dream project of mine and I hope to get it off the ground with enough support. Please feel free to share my post and/or Kickstarter link   LINK TO… Continue reading My Kickstarter Project: #DiverseUrShelf

Cutting Down on Blog Tours

    So this may or may not be the a discussion post you can relate to but it's something I wanted to 'announce' & discuss today. Blog Tours. Some of you have seen me go crazy with them, I mean I went and stayed crazy with them, sometimes having two on the same day… Continue reading Cutting Down on Blog Tours

The Dreaded 3 Star Review

    Discussion post today, and I'm tackling the three-star head on! I know that writers aren't fond of the three-star rating, and well, I mean, it makes sense. But, why do we as reviewers issue them? I do completely understand when an author would like an explanation of why a three-star if we seem… Continue reading The Dreaded 3 Star Review

Handling Stress

    Hey everyone, how are you all? If you ever need to comment just to talk, I'm here! Even if it's about what you had for breakfast or anything at all lol. Anyway, so, I know everyone has their ways of dealing with stress. I have always immersed myself in something, reading, playing a… Continue reading Handling Stress

Reading Rate Shaming

    Hey guys, it's been a hot minute since I've done anything besides crank out reviews. I needed a small break lol. So here we are, let's discuss reading rate shaming. What do I mean by that? [I'm clarifying because I know I make little to no sense lol] I mean how fast or… Continue reading Reading Rate Shaming

NB Magazine Blogger’s Choice Awards

    Guess who is on this shortlisted list of six bloggers?! I mean besides five other awesome bloggers... ME! -Insert gasps and oohs and awe here- I've been so excited to share this news and now that NB Magazine has shared it, I can too! The Voting starts Monday, the 24th, so the same… Continue reading NB Magazine Blogger’s Choice Awards